woensdag, april 25, 2007

STEM OP ZIMBOB


Of liever: zim-bob, want zo moest ik inloggen.
Ik weet dat er veel mensen van deze blog genieten zonder te reageren, en het is jullie vergeven. Maar nu wordt het tijd voor actie.
Net als mijn broer een tijd geleden doe ik nu mee aan een canvaswedstrijd: Labo-de-lux. Ik heb jullie steun hard nodig. Vandaar deze warme oproep: Stem op zim-bob. Zonder jullie hulp lukt het echt niet. Doen!
Om te kunnen stemmen klik hier, let wel: je moet inloggen om een stem te kunnen uitbrengen en dan op de sterretjes drukken... Dus maak effe gauw een account aan en doe dit. Ik zal het nooit vergeten beste... euh... meneer en mevrouw.
Zeg het voort.

12 opmerkingen:

Lebbercherrie zei

heb een beetje probleempjes met de Labo-de-luxe, ze zeggen dat "lebbercherrie" en "lebbercherrie@hotmail.com" al in gebruik zijn, maar dat kan niet. Ik wacht op antwoord van hen. Zal je laten weten hoe het verder loopt.

Zimbob zei

Heb hetzelfde meegemaakt. ' Zimbob' leek al te bestaan, en ook mijn yahoo-adres??? Mighty strange.
Heb dan maar voor zim-bob gekozen en mijn telenet adres doorgegeven. Toen ging het wel.

Trouwens: mooie lay-out aanpassing op je blogje.

Lebbercherrie zei

Ah, dank je, ben er nog aan aan het sleutelen, is nog niet helemaal af.

Occy zei

De inlogdinges voor labo-de-luxe zijn dezelfde als de inlogdinges voor zo-is-er-maar-een, dus de dinges die jullie gebruikt hebben om op den dc te stemmen, zijn hier ook bruikbaar. Voila.

Zimbob zei

Dinges... bedankt... dinges, Occy

Trouwens: Lebber, doe gerust ook mee hee. Beter één van ons twee die in de prijzen valt dan iemand anders. Ik stem op jou.

vanishingword zei

I would like you to know what major pain in my tool belt registering on that site has been. I am still entangled in a nightmarish misunderstanding, I wish desire only to vote, and I am losing my mind.

Zimbob zei

If it's any comfort: even for us little Belgians here it's extremely difficult to log in and vote. Talk about being user-friendly...
And this for our public broadcasting network. Says a lot, doesn't it? We have a long way to go.
Thanks for the attempt.

Lebbercherrie zei

Wat valt er te winnen, misschien?

Ps: brief gekregen?

Zimbob zei

Ja, thanx 4 de brief. Ben je dat nog vergeten te vertellen. Maar terugschrijven? Ach, ik heb het zo druk...
Wat valt er te winnen? Weet ik eigenlijk niet? De site vermeldt iets van: kom met je cartoon in Humo... altijd leuk, hein?

Occy zei

http://www.vpro.nl/programma/hollanddoc/dossiers/34266163/

Anoniem zei

What is this all about ??
A mighty confused contrarian.

Zimbob zei

I'll tell you this afternoon Pablo...