zaterdag, april 05, 2008

Frequently Asked Questions

Hoe vaak verschijnen er verse cartoons?

Wekelijks! Dag van publicatie: maandag. Daarbuiten verschijnt er ook af en toe eens een tussenweeks bericht of tekeninkie. Regelmatig op bezoek komen is dus de boodschap.

Waarom zijn de cartoons zo klein? Soms zijn ze amper leesbaar?

Dat, mijn lieve kabouterbrein, is zo verholpen door er op te klikken. Dan openen ze in een nieuw venster op ware grootte! Als dat geen porseleinen servies is...

Waar komt de naam Zimbob vandaan?

Da's voor mij een weet en voor jou een raad.

Publiceerde je al elders?

Yep, lees mijn BIO.

Wie zijn je grote voorbeelden?

Als cartoonist noem ik me wat graag autodidact. Selfmade, zo u wil. Wel ben ik een erg grote fan van Robert Crumb. Verder zie ik ook Pamela Andersons tweede paar borsten als voorbeeld.

Doe je ook opdrachten?

Jawel, maar daar praat ik liever over via email.

Heb je nog een boodschap voor de mensheid?

Ja, gaat en keert weder.

Bedankt.



(Ook een vraag? Stuur ze gerust op, waarschijnlijk verschijnt ze dan dra op deze prachtige site)

Geen opmerkingen: